Lukijat

lauantai 22. lokakuuta 2016

Lady illan hämärässä ja nirsoilua

KK Vintage #74   Valoa ja varjoa - Light and Shadows
Illan hämyssä peilaillen

Kohokuvioin mustan karheapintaisen kartongin säteillä ja hankasin kuviota esiin hiekkapaperilla. Kuvan löysin netistä, raamitin sen tumman harmaalla ja koristelin kortin kahdella sydämellä joissa hopeakuviointi, sekä samettipintaisella lampulla.
***
Kylmää alkaa riittää ainakin minulle!

En ensin edes huomannut aamulla ulos katsoessani, että oli satanut ohuen kerroksen lunta. Siinä vaiheessa kun ulos ehdin, oli suurin osa jo sulanut ja vain joissakin syvennyksissä hiukan lumentapaista valkeaa näkyvissä.

Kävin hakemassa kasvihuoneelta perunoita. Olin luvannut jo joku päivä sitten armaalleni, että teen viikonloppuna perunalaatikkoa.

Kaupunkilaistyttönä en ollut hoksannut peitellä perunalaatikoita ja nyt päällimmäiset perunat vihertävät! Kamalaa tuhlausta mutta en uskalla ruuaksi laittaa kun ainakin minulla on sellainen käsitys, että vihreä väri tarkoittaa solaniinia ja se on myrkky!

Niinpä jouduin käymään kahteen kertaan perunanhakumatkalla, ennenkuin sain aika vajaan astiallisen ruokaa uuniin laitettavaksi.

Onneksi sentään maistui armaalleni, otti lisääkin :)

Koko päivän olen kupeksinut sisähommeleissa, tai jos ihan rehellisiä ollaan, niin olen vain ollut tekevinäni jotain ja laiskotellut sanaristikon, kirjan ja kortteilun merkeissä.

Olenpa kertaalleen sohvallekin ehtinyt aikeenani katsoa Tähdet, tähdet uusintalähetys kun se oli jäänyt näkemättä. Vaan eipä hiphoppi oikein innostanut :( Laitoin toosan kiinni ensimmäisen , tosin varmaankin hyvän esityksen jälkeen.

Olen ihan väärää ikäluokkaa hiphoppiin...

Viime vuonna taisin katsoa joka jakson ja tykkäsin kovasti ohjelmasta. Lienenkö tullut nirsommaksi (lue vanhaksi!) vai onko aiheet tänä vuonna tähdätty enemmän nuorisolle?

4 kommenttia:

Kiitos kun kommentoit!