Lukijat

tiistai 27. tammikuuta 2015

ATC-kortti-vaihto Merisinin kanssa

Aiheemme oli tällä kertaa Talvi, värit sininen ja vihreä. Merisiniltä tuli kortti melkein samantien kun olin aiheen antanut! Itse en ollut edes ehtinyt ajatella kortin tekoa...

Hyvä kannustin todella kun saa postissa hauskan ja hyvälle tuulelle saavan ATC-kortin. Vai mitä tuumaatte tästä:
Merisinin ATC-kortissa Nalle Puh ja Nasu kuusenhakumatkalla. Tosi herttainen. Kiitos Merisini kortista ja mukana tulleista.

Minä tein korttini pari päivä sen jälkeen kun olin saanut Puh-kortin. Mutta ihan erilaisissa mietteissä. Jotenkin päivän harmaus ja lumen vangitseman maiseman suuri hiljaisuus puhutteli ja yritin saada sitä välitettyä omaan versiooni talvesta.
-Talven hiljaisuus -
Ohut kuunsirppi tuskin edes valaisee, hanget hohtavat kylmää, tähdet tuikkivat pakkastaivaalta ja puut seisovat lumi- ja jäätaakkansa alla nähden unia keväästä...
***
Kurkku karheana ja olo kuumeisena olen vaellellut zombin lailla huushollissa pari päivää. Minä joka en koskaan sairastele olen nyt, niin tuntuu, kertakaikkisen kamalan kipeä! Ja kuume on korkein (Tottapuhuen sitä tuskin edes on 37.4) aamulla!!Ei siis mitään järkeä. Illallahan sitä pitäisi olla jos kerran on kipeä, eikö?

Ostin imeskelytabletteja Apteekista jotka puuduttavat ja desinfioivat nielua. Ne ovat aika äklöjä ja saa imeskellä ja nieleksiä puolikin tuntia, ennenkuin häviää suusta. Raakun kuin varis pahimpana päivänään, enkä meinaa saada edes puuroa nieltyä. Suklaa onneksi menee helposti :)

Todennäköisesti en siis ole oikeasti kipeä mutta tottumattomana olen surkeista surkein ja olo on kuin orkesteriharjoituksissa kun puolet soittimista epävireisiä ja lopuilla ei osata soittaa...

Eniten harmittaa, että tämä mitä tämä nyt lieneekään tarttuu armaaseenikin, enkä edes pahimmalle vihamiehelleni soisi mokomaa oloa, saati sitten hänelle. Kuka meitä sitäpaitsi sitten hoitaa jos olemme molemmat kipeitä?
 
Miten ihmeessä yksinasuva pärjäisi tässä tilanteessa?

1 kommentti:

Kiitos kun kommentoit!